Op 19-jarige leeftijd ben ik mijn loopbaan begonnen als receptioniste. Van daaruit heb ik me via (medisch) secretaresse opgewerkt tot directiesecretaresse. Ik stond erom bekend dat ik hard werkte en de zaken goed voor elkaar had, maar meer nog om behulpzame en zorgzame houding. Mijn collega’s en meerderen noemden mij gekscherend ‘moeder overste’.

Ruim 30 jaar heb ik met veel plezier dit werk gedaan, tot de crisis uitbrak en ook ik daar de dupe van werd. Ik denk echter niet in problemen maar in kansen, en besloot het roer om te gooien. 

Alsof het zo moest zijn, werd mijn vader in die tijd ernstig ziek. Die situatie vroeg om veel aandacht, steun en verzorging. Gelukkig had ik daar op dat moment de handen voor vrij. Al snel bleek ik een natuurtalent op verzorgend gebied te zijn, en vond ik het bovendien heel dankbaar werk om te doen. 

Daarnaast heb ik in die tijd aan den lijve ondervonden hoe zwaar de mantelzorg voor een ouder je emotioneel kan belasten, waardoor ik me ben gaan realiseren hoe fijn het is wanneer je een stukje zorg kunt uitbesteden aan een ander. En zo werd het idee voor mijn bedrijf geboren!

In dit werk komen mijn passies en talenten optimaal tot zijn recht, ik hoop dan ook dat ik hier nog jarenlang mee door kan en mag gaan.